Kamis, 12 November 2015

5 Kepercayaan Yang Menyokong Penyembuhan

5 Kepercayaan Yang Menyokong Penyembuhan

Penyembuhan badan anda memerlukan anda melakukan perkara-perkara tertentu: bertanggungjawab untuk penyembuhan anda sendiri, melakukan apa yang profesional penjagaan kesihatan anda mencadangkan dan mental dan emosi bersedia untuk penyembuhan. Yang terakhir mungkin kelihatan aneh. "Sudah tentu saya bersedia untuk penyembuhan." Adakah awak?

Mana-mana pakar kejayaan akan memberitahu anda bahawa sikap mental adalah asas yang mendasari untuk mencapai apa yang anda inginkan dalam hidup. Jika anda tidak mempunyai keyakinan dan motivasi untuk berjaya, dalam kes ini sembuh, maka anda telah gagal sebelum anda bermula.

Mari kita meneliti lima kepercayaan yang penting jika badan anda akan sembuh dengan cepat dan sepenuhnya. Kepercayaan-kepercayaan asas perlu diadakan di dalam minda bawah sedar anda. Ia tidak, anda akan bekerja lebih keras daripada yang anda perlukan untuk menjadi. Tahap kekecewaan anda akan meningkat yang merendahkan sistem imun anda. Dengan cara ini, ini tidak mengikut urutan tertentu.

Badan saya sembuh dengan cepat dan mudah. Apabila anda sakit, ini adalah apa yang anda mahu, bukan? Anda mahu fikiran bawah sedar anda untuk menyokong sepenuhnya anda mendapat juga. Mesej ini memancarkan seluruh tubuh badan anda. Setiap sel mempunyai mesej, "Mari kita pergi. Meletakkan orang-orang tenaga penyembuhan. Semua orang baca? Mari kita sihat!"

Saya memilih makanan yang sihat untuk badan saya. Terdapat nasihat pemakanan yang mencukupi dalam berita, dalam majalah dan di internet yang anda tahu apa yang sihat. Persoalannya, "Adakah anda dapat dengan mudah memilih yang sihat untuk anda?" Jika tidak, maka anda perlu kepercayaan ini sebagai seorang pemastautin tetap fikiran bawah sedar anda. Anda tidak akan dapat memilih makanan untuk keselesaan emosi lagi. Anda akan membuat pilihan berdasarkan apa yang anda perlukan untuk menjadi sihat dalam segala hal. Anda mentakrifkan untuk minda bawah sedar anda apa makanan keselesaan adalah.

Kesihatan adalah sesuatu yang semula jadi dalam hidup saya. Apabila kepercayaan ini adalah sebahagian daripada asas anda, anda akan mendapati diri anda bertumpu kepada suatu yang memudahkan kesihatan. Ini termasuk berapa banyak tidur anda, menguatkan sistem imun anda, kesihatan emosi anda dan, ya, pemakanan.

Saya memperbaharui badan saya kerana saya tidur mendalam. Anda tidak boleh sembuh tanpa tidur. Anda tidak boleh tidak kira berapa banyak anda berfikir tidur adalah satu pembaziran masa. Tidur nyenyak nyenyak seperti penting kerana diet yang sihat yang baik. Kepercayaan ini juga memberikan mesej kepada badan anda apabila ia adalah masa untuk tidur sudah tiba masanya untuk otak untuk menutup semua orang-orang pemikiran luaran dan turun, turun, turun ke dalam tidur yang menyegarkan.

Setiap hari badan saya mendapat lebih sihat dan lebih sihat. Kepercayaan ini adalah semangat yang berterusan bercakap fikiran bawah sedar anda memberikan kepada tiap-tiap bahagian diri fizikal anda. Kesihatan adalah satu minit oleh perusahaan minit bahawa minda bawah sedar anda berjalan setiap mikrosaat hari anda.

Kepercayaan asas menyelaraskan fikiran bawah sedar anda untuk matlamat kesihatan. Ini adalah sebahagian daripada kepercayaan asas anda perlukan untuk kekal sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar