Kamis, 12 November 2015

Merevolusikan Diri Anda Dari Inside Out

Merevolusikan Diri Anda Dari Inside Out

Tidak lama dahulu, di pertengahan abad yang lalu kita telah diberitahu bahawa semua jenis perkara seperti sayur-sayuran dalam tin, susu tin, lemak hidrogenasi, tepung putih dan gula putih adalah baik untuk kita. Kini kita tahu sebaliknya.

Sekarang oleh-produk daripada apa yang dimasukkan ke dalam air untuk membasmi ia akan datang di bawah penelitian meningkat. Hakikat bahawa asid dan trihalometana haloacetic, produk sampingan pengklorinan air, di mana klorin bertindak balas dengan bahan organik di dalam air, adalah karsinogenik, tidak memberikan petanda yang baik dengan orang-orang yang mengambil berat tentang kesihatan mereka.

Di samping itu, di beberapa tempat di negara ini, ada beberapa perkara seperti bahan api jet, farmaseutikal, bahan kimia industri dan koktel kimia seluruh muncul di dalam air paip. Kini, ia seolah-olah bahawa air paip mungkin tidak baik untuk kamu.

Sekarang tidak bermakna anda boleh menggandakan kopi anda, bir atau kuota cola kerana badan anda masih memerlukan air. Tetapi sekarang, revolusi air dihidupkan. Orang yang serius tentang kesihatan mereka ingin tahu bagaimana untuk mendapatkan air selamat untuk diminum, air yang akan menyokong kesihatan, tidak bertolak ansur itu dari masa ke masa.

Dalam beberapa dekad yang lalu, kajian saintifik telah menunjukkan betapa pentingnya air kepada kesihatan. Badan kita adalah 70 peratus air jadi ia adalah perubatan kami dan asas dalam kehidupan kita. Pernah teknologi yang lebih sedang dibangunkan untuk bio-meniru cara bahawa air diselitkan dengan sifat-sifat kehidupan meningkatkan di hutan. Terbaru, proses paling berkesan dan semula jadi manik bio-seramik.

Unsur-unsur semula jadi termasuk mineral dicampurkan ke dalam medium seramik lengai yang jika dibentuk menjadi manik pelbagai saiz. Manik dipecat pada suhu tinggi kemudian disejukkan. Apabila diletakkan di dalam kartrij penapis, mereka meniru pasir semula jadi dan campuran batu di sebuah mata atau dasar sungai yang membolehkan air untuk menggulung jalan secara semula jadi, mengambil mineral, ion negatif, frekuensi inframerah, oksigen tambahan dan sebagainya dalam perjalanan itu.

Dalam penapis, sama seperti di sungai atau anak sungai, air bertindak balas kepada halangan semula jadi yang menandakan laluannya dengan berkongsi caj elektrik dengan setiap manik, membenarkan pikap mineral, oksigen tambahan, frekuensi inframerah jauh dan caj minit elektrik yang menyusun semula air.

Bioceramics mencipta lima ciri-ciri utama air yang luar biasa sihat penyembuhan dan pemulihan:

• Bekalan mineral bio-alkali yang penting untuk kesihatan yang seimbang
• Menyediakan satu komponen antioksidan yang sangat deliverable
• supercharges air dengan oksigen penting dan hidrogen aktif
• Meningkatkan pH badan ke alam semula jadi yang lebih alkali yang membantu toksin siaran badan dan metabolisme oleh-produk, di samping menghapuskan klorin toksik oleh-produk dari sumber air
• Tambah kesan mikro-kelompok dalam air untuk meningkatkan penyerapan air, nutrien dan oksigen tambahan

Cerra bio-transformasi air adalah inovasi terbaru dalam peralatan pemulihan untuk merevolusikan kesihatan anda dari luar dan dalam. Ia menggunakan teknologi bio-seramik terkini untuk memberikan air yang anda minum dengan kualiti yang akan membuat anda berfikir anda boleh melompat bangunan tinggi di terikat tunggal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar