Kamis, 12 November 2015

Rasa sihat, kelihatan sihat, gembira - A Makeover Gaya Hidup

Rasa sihat, kelihatan sihat, gembira - A Makeover Gaya Hidup

Bersedia untuk satu kejutan - hampir tiada seorang pun daripada kami, ya, ada di antara kita, adalah hampir yang sihat, bahagia, dan bertenaga seperti yang kita boleh, harus. Ini mungkin tidak satu kejutan besar kepada anda dan saya, tetapi kenapa tidak ada yang melakukan apa-apa tentang wabak ini? Jawapan yang mudah adalah bahawa kita semua telah terbiasa untuk melakukan sesuatu dengan cara yang kami telah hampir satu abad itu, bukan sahaja idea perubahan besar, tetapi kebanyakan daripada kita hanya tidak tahu di mana untuk bermula.

Saya tidak di sini dengan beberapa penyelesaian ajaib, dan sudah tentu bukan satu yang akan mengubah hidup anda dalam sekelip mata atau akan menjadi super cepat dan mudah untuk melaksanakan, tetapi semata-mata untuk memberikan gambaran ringkas mengenai apa yang saya pelajari dalam usaha saya untuk menjadi gembira dan sihat. Anda boleh membuat penambahbaikan yang perlu dengan sedikit usaha dan dengan memberi diri anda masa untuk membiasakan diri dan menikmati membuat perubahan ini. Sering kali kita hanya perlu mendengar bahawa orang lain telah dimasukkan ke dalam kerja dan meraih ganjaran, dan saya orang itu!

A sedikit maklumat tentang mengapa kita perlu membuat beberapa perubahan besar

Sebagai permulaan kita semua meletakkan terlalu banyak "palsu" bahan-bahan dalam badan kita. Dari produk kebersihan yang kita gunakan, untuk produk pembersihan, make-up, dan terutama apa yang kita makan. Memang benar - sebahagian besar daripada apa yang kita makan diproses, makanan mudah dan TIDAK TANAH MAKANAN.

Kita semua telah menjadi begitu sibuk dan hidup pantas seperti yang telah kita datang untuk bergantung kepada apa sahaja adalah penyelesaian yang paling cepat dan paling mudah untuk keperluan kita. Malangnya, kami lakukan ini dengan mengorbankan kesihatan kita dan dalam banyak kes kehidupan kita sendiri, dan saya bukan terlalu dramatik. Ramai di antara kita mengadu secara teratur tentang tekanan, keletihan, dan sentiasa jatuh sakit, dan ini adalah hanya preview apa yang boleh berlaku dan sering melakukan seperti yang kita semakin tua. Banyak penyakit yang menjalar di atas kita boleh dirawat atau dicegah. Memang benar - Saya telah membaca penyelidikan saintifik dan bukti anekdot, dan berpengalaman ini diri saya sebagai mempunyai lain-lain lagi dalam hidup saya.

Adakah beberapa fakta memeriksa diri sendiri. Anda akan mencari segala macam tuntutan yang luar biasa yang seolah-olah tergolong di Ripley Percaya Atau Tidak, tetapi mereka benar-benar fakta dan baik dikaji dan didokumenkan. Sebenarnya, apabila anda benar-benar berfikir tentang hal itu, ia masuk akal yang sempurna. Anda akan menemui terdapat sayur-sayuran dan kulat yang boleh membunuh sel-sel kanser di jejak mereka. Terdapat penyakit yang boleh sahaja, pada terbaik, dapat sederhana diperbaiki dengan ubat-ubatan dan pembedahan tetapi mereka yang mempunyai penyakit-penyakit ini boleh dibuat hampir gejala bebas atau sembuh melalui kaedah semulajadi dan detoksifikasi dan penghapusan berbahaya, "palsu" bahan-bahan dari persekitaran mereka dan diet. Dan ini adalah hanya sebahagian kecil daripada bilangan itu.

Motivasi untuk mengubah gaya hidup saya

Anda boleh mengatakan anda tidak mempunyai masa untuk perubahan itu, atau jenaka yang anda juga boleh bergerak ke komun dihisap. Saya membuat alasan yang sama dan jenaka sehingga saya menjadi sangat sakit dengan penyakit yang dipanggil endometriosis. Penjelasan ringkasnya adalah bahawa sel-sel yang melapisi rahim wanita berakhir di luar itu, dan boleh membesar dan merebak ke organ-organ lain yang boleh di jalan seterusnya melemahkan kesakitan dan komplikasi. Saya mempunyai dua pembedahan untuk membuang sel-sel ini menyerang dan mereka tidak bekerja - ia adalah tidak boleh diubati dan endometriosis yang terus datang kembali dalam kebanyakan kes. Saya menjalani pembedahan ketiga yang bekerja kerana ia menyebabkan peningkatan yang ketara, tetapi saya menderita kesakitan yang berterusan dan endometriosis akan kembali. Saya mempunyai Peringkat 4 endo, diukur secara berperingkat-peringkat kanser cara itu, dan ia sangat agresif. Hidup saya pada dasarnya telah ditahan selama empat tahun yang lalu dan saya telah tidak dapat bekerja atau melakukan banyak perkara yang saya digunakan berbuat demikian, kerana kesan kesakitan telah mempunyai dalam hidup saya.

Saya tidak memberitahu anda semua ini untuk belas kasihan, tetapi untuk membuat satu titik tentang apa semua ini "kemudahan" mempunyai kos kita. Keadaan saya diberi makan oleh terlalu banyak estrogen dan sebahagian besar bahan-bahan palsu kita menggunakan atau makanan yang diproses yang kita makan mengambil tindakan estrogen apabila mereka memasuki badan kita. Jika anda membaca senarai bahan-bahan pada botol asas solekan sebagai contoh, tidak ada yang semula jadi di sana dan percaya atau tidak anda boleh menyerap cara yang lebih melalui kulit anda daripada secara lisan. Lebih buruk lagi, apa-apa yang diserap melalui kulit anda memasuki aliran darah anda yang lebih cepat. Jadi bahan kimia ini akan terus ke dalam darah dan mengakibatkan pembinasaan pada badan anda, membuat anda toksik kerana mereka membina dari masa ke masa.

Dapatkan bermotivasi untuk mengubah gaya hidup anda sekarang - jangan tunggu sehingga anda jatuh sakit

Sekarang, saya tidak cuba untuk menakut-nakutkan orang ramai yang mempunyai maklumat ini. Ramai di antara kita sudah mempunyai idea bahawa banyak produk yang digunakan dan makanan yang kita makan tidak yang paling besar bagi kita, tetapi kerana kebanyakan dari kita sentiasa hidup seperti ini kita biasa kepadanya. Ia adalah satu tugas yang besar untuk membuat jumlah baik pulih gaya hidup untuk menjadi lebih sihat dan lebih bahagia dan mencegah penyakit masa depan, terutamanya jika anda rasa OK sekarang. Saya berada di perahu yang sama sehingga saya mendapat begitu sakit bahawa saya telah mengambil perkara-perkara ke dalam tangan saya sendiri, melakukan penyelidikan dan menyedari bahawa penyakit saya boleh mungkin dielakkan. Apabila anda berada dalam kesakitan 24-7 dan sanggup melakukan apa sahaja untuk menjadi lebih baik dan mendapatkan hidup anda kembali, mengubah tabiat makan anda dan beralih kepada produk semula jadi dalam kehidupan seharian anda adalah perkara yang paling mudah di dunia untuk membalut kepala anda sekitar. Dan walaupun saya telah mengkaji ini "rawatan semula jadi" untuk beberapa waktu, saya hanya baru-baru ini melaksanakannya.

Tetapi sekarang bahawa saya telah membuat perubahan Aku mengatakan tentang, Saya mengalami begitu banyak perkara yang indah yang tahun pembedahan dan ubat penahan sakit tidak dapat capai untuk keadaan yang kronik saya. Kesakitan semakin berkurangan dengan mantap, saya dalam bentuk fizikal yang lebih baik, saya mempunyai lebih banyak tenaga dan mood saya telah bertambah baik. Pada satu ketika sakit itu begitu melampau dan berterusan yang saya membunuh diri dan telah berjuang hanya untuk wujud - saya tidak "hidup" pada semua. Sekarang saya melihat cahaya di hujung terowong dan tahu bahawa bukan sahaja aku semakin baik, tetapi saya akan berada dalam keadaan yang lebih baik daripada saya sebelum saya mendapat sakit dan, dengan terus menjalani kehidupan yang lebih sihat, penyakit tidak boleh diubati saya pada dasarnya mungkin dalam pengampunan tidak lama!

Jangan salah faham - saya masih tersandung, masih menipu dengan mempunyai kentang goreng kadang-kadang, atau minum dengan rakan-rakan di satu pihak, dengan menggunakan botol lama Comet untuk gosok tab mandi apabila saya telah kehabisan baking soda dan cuka. Tetapi yang penting adalah untuk menyedari bahawa seperti mana-mana perubahan besar ia akan mengambil masa dan anda akan membuat kesilapan. Mula kecil dan menukar satu perkara pada satu masa.

Fikirkan badan anda sebagai Cadillac. Jika anda meletakkan air gula ke dalam tangki dan bukannya petrol premium, ia akan kerosakan. Ia adalah sama dengan anda - meletakkan bahan kimia yang mencukupi dan bahan-bahan yang diproses ke dalam badan anda dan bukannya buah-buahan segar, sayur-sayuran, bijirin penuh, lemak sihat dan lain-lain, dan anda akan memecahkan juga. Isunya ialah bahawa anda perlu sedar ini dan membuat perubahan sebelum muffler anda jatuh off!

Anda mungkin bimbang tentang membuat masa dan fikir ia akan lebih mahal tetapi ini tidak berlaku. Seperti yang saya telah mencadangkan, melakukan sedikit penyelidikan anda sendiri dan anda akan melihat bahawa ia tidak perlu sukar, mahal, atau memakan masa itu dan faedah kepada kesihatan anda, kebahagiaan, dan kehidupan secara amnya adalah menyakitkan.

Mencari resipi menggunakan bahan-bahan semula jadi untuk membuat pencuci rumah anda sendiri, make-up, rawatan kulit, dan banyak lagi. Perkara-perkara ini boleh menyeronokkan, cepat, dan mudah, dan dalam jangka masa panjang kos jauh lebih rendah dan lebih berkesan daripada produk yang anda sedang gunakan. Jika anda masih tidak pasti, coretan ini maklumat adalah untuk wanita - gula umur anda jauh lebih cepat daripada anda secara semula jadi. Selain daripada ini banyak make-up dan anti-penuaan produk yang kami membazirkan wang pada mengandungi bahan yang secara meluas dianggap menyumbang kepada tercetusnya pelbagai jenis kanser dan penyakit-penyakit lain, dan benar-benar membantu dalam pemecahan sel-sel kita, penuaan kita lebih cepat juga! Menggunakan pulpa tomato pada muka anda pada waktu malam dan minyak zaitun sebagai pelembap tidak untuk lebih kulit anda pada kos yang kurang juga (dan minyak jarak pudar kedutan yang sedia ada dan mencegah yang baru!).

Jadi berhenti membuat alasan - hanya memilih beberapa perkara yang anda boleh dengan mudah menukar sekarang dan memulakan. Tidak lama kemudian anda akan kagum pada berapa banyak yang lebih baik anda melihat dan merasa, berapa banyak tenaga yang lebih anda mempunyai, dan berapa banyak pendapatan boleh guna anda ada dalam akaun bank anda. Ia tidak dihisap-dippy - ia hanya mendapat kembali kepada asas dan yang baik untuk badan kita!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar