Kamis, 12 November 2015

Antibiotik Jangkitan Yis - Makanan Sebagai Mewah dan Tidak Perlu Bergantung kepada Antibiotik

Antibiotik Jangkitan Yis - Makanan Sebagai Mewah dan Tidak Perlu Bergantung kepada Antibiotik

Tidak ada keperluan untuk bergantung diri anda pada yis jangkitan antibiotik terlalu banyak. Saya telah rosak oleh dos yang tinggi progestogen ditetapkan bagi penyelewengan haid. Saya kini sedar bahawa dos besar besi mungkin telah membantu saya. Tetapi sebaliknya, saya terus ditetapkan steroid sintetik dari umur 13. medik telah dibayar tambahan yuran oleh kerajaan British untuk menetapkan steroid - dikenali sebagai pil kawalan kelahiran - yang mengganggu keseluruhan sistem saya. Terdapat penyakit banyak lagi yang dadah teraruh. Terdapat banyak rawatan perubatan yang rumit yang dicipta untuk membuat wang apabila kekurangan mudah adalah pada akar sesuatu.

Juga, ingat bahawa makanan sentiasa mewah. Ia hanya sejak kebelakangan ini yang telah ada pengeluaran besar-besaran. Orang dirawat makanan dengan hormat. Kopi, sebagai contoh, adalah minuman eksotik dan kopi hitam adalah merawat berkhidmat dalam cawan kecil dan tidak meneguk. Roti putih adalah mewah yang lain seperti juga kuih-muih dan lain-lain orang tidak makan kuantiti yang besar. Coklat adalah sesuatu yang akan dinikmati di ketulan kecil dan ia mempunyai banyak koko di dalamnya, bukan campuran barangan yang masuk ke dalam majoriti "rasa coklat" barangan sekarang. Orang tidak minum banyak air dan bukan susu sepanjang masa.

Sudah tentu, banyak orang juga kebuluran, saya tidak menyokong itu! Tetapi perkara yang telah pergi teruk salah dan ia adalah sangat menjijikkan. Dan ubat-ubatan kedua-dua dalam mulut kita dan dalam rantaian makanan mempunyai banyak kaitan dengan itu semua. Tidak akan ada apa-apa dadah tertanya-tanya. Akan sentiasa ada kesan sampingan. Tetapi, makanan yang baik yang baik! Makanan adalah untuk dinikmati dan sekali anda menghilangkan keinginan perkara yang rasa baik. Buah-buahan sebenar lazat, sayur-sayuran boleh rasa hebat. Sekeping bagus ikan adalah benar-benar baik. Saya suka kambing susu yogurt. Ia mendapat rasa berkrim yang kaya.

Ia amat penting, saya fikir, untuk mengunyah sesuatu dengan betul, untuk menikmati sesuatu. Anda juga boleh menjadi mencabar. Banyak masakan India dengan herba dan rempah adalah amat baik bagimu, dan begitu juga masakan Mediterranean. Bagaimanapun itulah perasaan saya mengenai perkara itu. Saya suka untuk mempunyai sayur-sayuran dan buah-buahan patch saya sendiri sekarang di taman belakang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar