Kamis, 12 November 2015

Restless Legs Syndrome - Natural Healing Itu Kerja!

Restless Legs Syndrome - Natural Healing Itu Kerja!

Setelah anda disahkan menghidap sindrom kaki resah, doktor biasanya akan menulis preskripsi hak off kelawar tanpa menyebut pada rawatan rumah. Jika anda tidak tahu tentang rawatan rumah, anda perlu. Satu perbezaan utama antara ubat semula jadi dan ubat-ubatan konvensional adalah melampau. Perubatan semula jadi membantu badan untuk sembuh dengan sendiri dengan cara yang terbaik mungkin semasa perubatan konvensional biasanya mengganggu penyembuhan badan kita tidak secara semula jadi. Tetapi ia tidak memilih satu dan hanya satu. Ini boleh bekerja bersama-sama jika anda bercakap dengan doktor anda.

Berikut adalah beberapa cara semula jadi untuk membantu dengan sindrom kaki resah.

Tahap besi yang rendah di mana-mana di dalam badan, terutamanya otak anda, adalah faktor utama dalam sindrom kaki resah. Dengan makan diet yang tinggi dalam besi, anda akan membantu menghentikan gejala sebelum mereka happen.When tanda-tanda yang lebih teruk, mengelakkan kafein adalah yang terbaik. Ini bermakna tidak ada kopi, teh, soda dan juga coklat. Kafein sahaja meningkatkan kegelisahan anda dan akan membuat gejala lebih teruk. Tembakau dan nikotin perlu kurangkan juga, kerana mereka boleh membuat gejala lebih teruk daripada yang pernah mereka berada. Anda juga tidak minum alkohol dan gula, jika anda boleh.

Pastikan anda mengambil vitamin anda! Orang-orang yang terbaik untuk ambil vitamin e, vitamin B12, magnesium, kalsium, zink dan asid folik. Jangan hanya pergi keluar dan membeli multivitamin. Ini adalah sintetik dan anda boleh mendapatkan vitamin anda lebih mudah dan lebih murah. Makan makanan yang tinggi vitamin ini dan anda akan berasa lebih baik.

Kajian menunjukkan bahawa apabila seseorang mempunyai hipoglisemia reaktif, anda akan mempunyai risiko yang lebih tinggi untuk mendapat ini. Dengan makan beberapa hidangan kecil sehari dan mengelakkan makanan yang tinggi kandungan gula boleh meningkatkan gula darah rendah. Makan banyak makanan yang mengandungi protein yang tinggi dan makan banyak bijirin penuh. Beberapa cadangan termasuk buah-buahan segar, mentega kacang, ikan, dan kacang.

Menurut seorang ahli tulang beberapa, ketidakstabilan pelvik adalah sebahagian besar sindrom kaki resah. Kata dengan seorang dan dia akan mencadangkan latihan pengukuhan dan program berjalan. Di rumah, adakah kaki membentang satu atau dua kali sehari untuk menjaga diri anda sihat.

Acupuncture, penggunaan jarum untuk merangsang saraf, boleh menghilangkan gejala hanya dalam satu sesi. Tetapi jika anda tidak lakukan seperti jarum, yang satu ini bukan untuk anda!

Terapi hormon bioidentical adalah ubat lain. Hormon Boidentical, hampir sama dengan hormon sintetik, adalah lebih baik bagimu daripada yang sintetik mana-mana hari. Mereka mempunyai struktur kimia yang sama seperti di dalam badan kita, dan sering digunakan sebagai krim topikal yang menyerap ke dalam kulit. Penggunaan ini akan meningkatkan hormon supaya badan adalah normal.

Dengan mengetahui apa yang anda boleh lakukan di rumah, tanpa ubat, untuk meningkatkan gejala anda boleh membantu anda membuat pilihan yang berpendidikan sama ada anda mahu preskripsi itu atau tidak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar