Kamis, 12 November 2015

Jenis-jenis Produk Terapi Magnetic

Jenis-jenis Produk Terapi Magnetic

Terdapat pelbagai jenis produk Biomagnetic bergantung kepada keperluan seseorang. Artikel ini mengandungi penerangan ringkas mengenai beberapa jenis yang lebih biasa produk terapi magnet dan kegunaannya.

Perubatan atau Spot magnet

Ini individu perubatan, atau tempat, magnet boleh dilekatkan pada mana-mana bahagian badan menggunakan pelbagai kaedah termasuk pita pembedahan, pelekat atau pembalut elastik, atau balutan. Magnet Spot boleh digunakan secara langsung atas mana-mana kawasan yang akan dirawat atau, sebagai alternatif, boleh dilekatkan pada titik akupuntur.

Penyokong pergelangan kaki dan balutan

Produk sokongan pergelangan kaki terapi magnet, seperti penyokong dan balutan, bukan sahaja memberikan sokongan mampatan untuk pergelangan kaki cedera atau lemah, tetapi juga terpakai penyembuhan magnet untuk buku lali. Jenis-jenis sokongan boleh digunakan untuk jenis buku lali, terseliuh, atau umum sakit di pergelangan kaki akibat kecederaan atau berlebihan.

Menyokong bahu

Bahu magnet menyokong menyediakan penstabilan dan sokongan untuk bahu dan belakang atas, dan juga menyediakan penyembuhan magnet untuk kawasan-kawasan ini. Terapi magnet sokongan bahu boleh digunakan untuk bahu menyakitkan dan bahagian atas belakang untuk masalah seperti sakit otot, sakit sendi dan bengkak, dan bahu artritis.

Kembali balutan / Supports

Jenis-jenis balutan magnet meliputi kawasan-kawasan badan yang akan dirawat, dan termasuk sejumlah besar magnet untuk memohon medan magnet di seluruh kawasan yang luas. Jenis-jenis produk yang boleh digunakan untuk semua jenis sakit belakang, termasuk tekanan, sakit otot, dan otot ditarik.

Penyokong lutut

Pendakap lutut Biomagnetic menyediakan penstabilan dan mampatan untuk lutut menyakitkan dan / atau cedera, dan juga di sekeliling sendi dengan medan magnet penyembuhan. Pendakap lutut terapi magnet dan balutan digunakan untuk pelbagai kecederaan lutut dan syarat termasuk jenis, keseleo, tendonitis, dan juga sakit lutut osteoartritis.

Siku Penyokong

Sama seperti pendakap lutut terapi magnet, penyokong siku magnet menyediakan penstabilan dan sokongan untuk siku cedera dan / atau menyakitkan dan juga terpakai penyembuhan magnet untuk sendi. Jenis-jenis produk magnet digunakan untuk merawat pelbagai masalah siku berkaitan seperti tendonitis, ketegangan, dan juga sakit artritis.

Gelang

Perhiasan terapi magnet, termasuk gelang Biomagnetic, tidak hanya terdapat dalam Pelbagai jenis bergaya dan menarik, tetapi juga cara yang mudah untuk menggunakan terapi magnet pada setiap hari. Jenis-jenis gelang membekalkan medan magnet yang berterusan ke dalam aliran darah, yang boleh membantu melancarkan pengaliran darah, meningkatkan aliran darah, dan mengurangkan kesakitan.

Rantai

Serupa dengan gelang Biomagnetic, rantai terapi magnet datang dalam pelbagai jenis dan gaya bergaya dan menarik, dan juga menyediakan cara yang mudah untuk menggunakan terapi magnet setiap hari. Seperti gelang magnet, rantai Biomagnetic membekalkan medan magnet yang berterusan ke atas badan.

Pad Mattress

Magnet pad terapi tilam dan tilam meliputi umumnya mengandungi beribu-ribu magnet perubatan individu, yang kemudiannya meliputi seluruh badan dalam medan magnet penyembuhan ketika tidur. Produk-produk ini sering digunakan oleh orang yang mengalami sakit kronik, terutamanya sakit belakang. Ramai orang juga menggunakan pad magnet dan penutup sebagai alat holistik untuk kesihatan keseluruhan yang lebih baik.

Pengurut

Massagers magnet adalah salah satu produk terapi magnet yang lebih baru, dan mereka menyediakan manfaat yang membolehkan pengguna untuk mensasarkan kawasan tertentu badan dengan medan magnet. Mereka datang dalam pelbagai jenis dan kekuatan. Secara amnya, lebih kuat medan magnet (ukuran gauss lebih tinggi), yang lebih mendalam penembusan di padang akan menjadi. Ini massagers boleh digunakan untuk meningkatkan aliran darah dan untuk merawat sakit dalam pelbagai sendi dan kawasan-kawasan lain badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar