Kamis, 12 November 2015

Hypnosis untuk Penyembuhan Ketagihan yang

Hypnosis untuk Penyembuhan Ketagihan yang

Hipnotisme diperakui berpangkalan di NYC Janet Goldman telah merangka program hipnosis khas untuk berhenti merokok. Berhenti merokok program hipnosis minda untuk menamatkan nafsu selama-lamanya. Lupakan pengeluaran atau perasaan gelisah patch nikotin memberi, anda tidak akan mahu untuk merokok rokok lain lagi - ia benar-benar adalah semudah itu!

Certified NYC hipnotisme Janet Goldman mempunyai latar belakang yang luas dalam hipnosis dan NLP (Neuro-Linguistic Programming). Walaupun semua orang boleh mendapat manfaat daripada hipnosis, setiap orang mempunyai masalah mereka sendiri individu dan blok dan satu saiz tidak sesuai untuk semua. The hipnosis untuk berhenti program merokok adalah direka dengan teliti untuk mensasarkan keperluan khusus setiap pelanggan untuk kejayaan maksimum.

Proses untuk berhenti merokok:

- Perundingan awal: Dalam usaha untuk mewujudkan satu pelan yang paling berkesan untuk anda, pada masa ini kami akan:

• Memeriksa dan memahami sejarah anda
• Belajar apa yang bekerja untuk anda, apa yang tidak, dan mengapa

- Sesi Hypnosis: Semasa sesi ini anda akan diletakkan ke dalam keadaan berkhayal santai dan selesa di mana minda bawah sedar adalah yang paling mudah menerima cadangan. Matlamat sesi ini adalah untuk:

• reprogram minda untuk tidak mahu rokok lain lagi
• Letakkan menamatkan nafsu
• Keuntungan kemahiran menghadapi dan motivasi untuk mengekalkan kejayaan jangka panjang

Apa yang hipnosis?
Hypnosis adalah fokus pekat ke dalam. Anda masih sedar persekitaran anda tetapi dalam satu bentuk berkembar cara. Fikiran sedar adalah sangat aktif dan mahu jawapan. Ia sangat analitikal, logik, dan bertanya 'mengapa'. Ia mahu memahami. Fikiran bawah sedar adalah intuitif, kreatif, dan bukan rasional. Ia boleh mengimbangi banyak idea sekaligus dan terbuka kepada semua daripada mereka secara serentak. Metafora bercakap, minda sedar mengambil tempat duduk belakang sementara minda tidak sedar memandu - anda kemudian lebih mudah menerima cadangan.

Berkhayal berlaku sepanjang masa. Adakah anda pernah dalam pemikiran merenung ke luar tingkap atau membaca sebuah buku yang baik dan telah begitu terkejut apabila seseorang ringan paip anda pada bahu? Ringkasnya, anda berada di berkhayal. Tiada apa yang akan 'dilakukan' kepada anda dan anda akan sedar sepanjang kerja hipnosis. Saya akan memastikan anda akan sepenuhnya selesa dengan proses pada setiap masa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar