Kamis, 12 November 2015

Lebih baik tidur dengan Natural Aids tidur

Lebih baik tidur dengan Natural Aids tidur

Jika anda berada di tempat di mana semua percubaan bagi kaedah bantuan tidur kilang gagal, maklumat ini adalah untuk anda. Mendapat tidur malam yang baik adalah sangat penting dan boleh membantu tubuh kita dalam membaikpulih, sila nafas baru, dan berfungsi dengan baik. Selain itu, tidur malam yang baik akan membantu sistem imun anda dalam pemulihan, melawan penyakit, dan membantu badan anda melakukan penyembuhan.

Sesuatu yang perlu dipertimbangkan mungkin makanan tambahan yang secara semula jadi membantu anda tidur lebih baik. Terdapat banyak jenis produk yang boleh didapati tanpa perlu berjumpa doktor atau mendapatkan preskripsi. Sebahagian daripada bahan-bahan utama yang digunakan dalam makanan tambahan bantuan bahagian tidur termasuk 5-HTP. Bahan ini meningkatkan tahap serotonin, dan akibat daripada tahap serotonin yang lebih tinggi badan boleh tidur lebih baik. Jika anda mempunyai kekurangan bahan kimia ini di dalam badan, beberapa perkara yang mula berlaku boleh termasuk insomnia, kemurungan, mood diubah, PMS, fibromyalgia, sakit kronik, dan sakit kepala. Inilah sebabnya mengapa ia begitu penting untuk mempunyai tahap yang sihat Serotonin.

Tambahan pula, serotonin kemudiannya digunakan oleh badan untuk membuat melatonin. Melatonin ini kemudiannya disimpan di dalam kelenjar pineal. Sebaik sahaja lampu di sekeliling anda menjadi rendah untuk tempoh yang dilanjutkan, melatonin itu dilepaskan daripada kelenjar pineal dan menyebabkan tidur nyenyak. Beberapa perkara lagi yang memberi manfaat kepada anda daripada mengambil 5-HTP yang mempunyai keupayaan untuk tidur lebih cepat dan tidur lebih nyenyak. Ini menghasilkan corak tidur yang sihat. Anda juga akan berasa lebih baik dalam aktiviti hari biasa anda jika anda mampu untuk mendapatkan tidur yang betul. Akhir sekali, 5-HTP berfungsi sebagai antioksidan dan membantu badan-badan sistem imun dan kesihatan secara keseluruhan.

Selain 5-HTP ia mengandungi bahan yang lebih kerap ditemui dalam makanan tambahan yang terbaik bantuan tidur dan produk adalah Niacin, Vitamin B 6, Magnesium, Melatonin (yang telah dibincangkan sebelum ini), Valerian Root, Lemon balsem, dan asid folik. Semua bahan-bahan semulajadi membantu badan anda dalam dapat jatuh tidur pada keadaan normal dan kekal sedang tidur sepanjang malam. Lebih menarik lagi, Niacin adalah sangat baik untuk merehatkan badan dengan mengembangkan saluran darah dan menyebabkan rasa kehangatan. Ini disebut sebagai "Niacin Flush."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar