Kamis, 12 November 2015

Air yang sihat - Kunci Untuk Menyelesaikan Dehidrasi kronik

Air yang sihat - Kunci Untuk Menyelesaikan Dehidrasi kronik

Sama ada anda tahu atau tidak, jika anda minum kurang daripada separuh daripada berat badan anda dalam auns air yang sihat setiap hari, anda kering. Teruskan jalan ini untuk beberapa tahun dan ia menyebabkan dehidrasi kronik. Ini adalah satu keadaan serius yang sering membawa penyakit yang kerap, penuaan pramatang dan penyakit. Jika anda minum soda, banyak alkohol, teh hitam dan kopi, anda lagi dehydrating diri sendiri. Anda juga menyebabkan ketidakseimbangan asid alkali dalam badan anda yang juga menyumbang kepada penyakit.

Mana-mana atlet yang tahu berapa banyak lebih mudah untuk melakukan yang terbaik mereka apabila mereka betul terhidrat. Mereka juga tahu bagaimana rasanya apabila mereka tidak mereka-otot tidak berfungsi-mereka berasa lembap dan letih dan ia boleh membuat mereka sakit.

Air yang sihat adalah jauh berbeza daripada minum paip atau air botol kerana ia mempunyai keupayaan untuk super-hidrat anda. Dehidrasi kronik adalah masalah yang semakin meningkat dengan kebanyakan penduduk kerana mereka tidak minum air yang cukup, mereka tidak minum jenis yang sihat dan mereka mengambil pelbagai minuman dehydrating. Air botol adalah berasid dalam alam semula jadi, mereka semua dibungkus dalam bekas yang dibuat daripada bahan kimia berbahaya yang Meluluhkan ke dalam air dan paip anda, melainkan jika ditapis, mengandungi bahan cemar, klorin, fluorida dan bahan-bahan berbahaya yang lain. Ini bukan sihat untuk anda, jangan hidrat anda dan menyumbang kepada sebab-sebab yang mengakibatkan penyakit.

Doktor memeriksa penghidratan pesakit mereka atas dasar-dan rutin jika anda pergi ke hospital untuk mempunyai prosedur dilakukan, perkara pertama yang mereka lakukan adalah memancing anda naik ke IV untuk membolehkan anda sentiasa terhidrat. Mereka tahu bahawa dehidrasi boleh membuat komplikasi yang teruk. Apabila anda sakit dengan selesema atau sejuk, anda telah diberitahu untuk minum banyak fluids- ia adalah kerana tanpa penghidratan yang betul, pada masa apabila badan anda boleh mengurangkan cecair, anda boleh mati! Apabila anda mengambil haiwan kesayangan anda ke doktor haiwan, perkara pertama yang dia akan memeriksa sama ada haiwan kesayangan anda terhidrat juga. Jika anda tidak air tumbuh-tumbuhan anda, mereka menjadi layu dan mati ini adalah dalam erti kata apa organ-organ anda lakukan apabila mereka tidak mendapat air yang mencukupi. Orang ramai tidak mengambil isu dehidrasi kronik cukup serius. Ia adalah sebahagian besar mengapa orang begitu sakit hari ini.

Jadi, apa sebenarnya air yang sihat? Saya cadangkan air terion alkali dibuat dengan ionizer yang. Perkakas sedikit mengubah paip biasa anda ke dalam bahan yang beralkali, tidak berasid, ia dipenuhi dengan lebih banyak antioksidan daripada teh hijau atau apa-apa makanan tambahan di pasaran, dan kerana kelompok molekul air yang lebih kecil ia membuat, ia cepat diserap ke dalam anda badan, organ-organ dan darah. Ia membantu untuk meneutralkan asid dan toksin dicipta dalam tubuh anda ketika anda memetabolismekan makanan, pencemaran, bahan kimia dan makanan diproses. Ia membolehkan anda untuk membuang toksin secara berterusan, curahan mereka asid dan toksin daripada badan anda. Apabila anda sudah mengalami dehidrasi, badan anda tergantung pada racun ini.

Dehidrasi kronik adalah musuh yang serius kepada kesihatan yang baik anda. Air yang sihat adalah kunci kepada tenaga, kecergasan, melambatkan proses penuaan dan melawan penyakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar