Kamis, 12 November 2015

Renaissance, Kanser dan New Space-Time Model

Renaissance, Kanser dan New Space-Time Model

Konsep Plato rohani, atau hologram prinsip kejuruteraan telah digunakan oleh Buckminster Fuller untuk memperolehi prinsip hidup tenaga sinergi beliau. Oleh yang demikian, logik ini seimbang pemahaman saintifik pandangan dunia tetap hadir terhadap undang-undang kedua termodinamik. Ini terbukti sekarang bahawa prinsip-prinsip Plato telah menjadi asas kepada kimia Fullerene yang dibangunkan oleh tiga 1996 Pemenang Hadiah Nobel dalam Kimia. Sebagai Fuller memberi amaran dalam bukunya Utopia atau Oblivion, pengimbangan semula ini falsafah sains adalah penting untuk kelangsungan hidup manusia.

Dalam Tempoh Ibadat Freeman Bertrand Russell, yang diterbitkan pada tahun 1903, A alam semesta dalam Runtuhan termodinamik, menerangkan kesan membiarkan pemahaman yang tidak seimbang undang-undang kedua termodinamik sama sekali mentadbir budaya teknologi global kami. Lord Russell menulis "Semua buruh zaman, semua ketaatan, semua inspirasi, semua kecerahan tengah hari genius manusia, ditakdirkan untuk kepupusan dalam kematian besar sistem suria, dan seluruh kuil dengan pencapaian manusia tidak dapat tidak mesti dikuburkan di bawah serpihan alam semesta dalam kehancuran - semua perkara ini, jika tidak cukup dipertikaikan, belum hampir-hampir pasti bahawa tidak ada falsafah yang menolak mereka boleh berharap untuk berdiri Hanya dalam perancah kebenaran ini, hanya di atas asas firma. putus asa tidak berganjak, boleh kediaman jiwa selepas ini diambil dengan selamat dibina. " Walau bagaimanapun, dalam cahaya sains hayat baru, pemahaman yang lebih optimistik telah muncul untuk menggantikan bahawa sains kematian usang huru-hara semata-mata.

Plato dipanggil jurutera yang tidak memahami prinsip-prinsip kejuruteraan rohani, tidak bertamadun, yang secara falsafah, hanya baik untuk tujuan yang merosakkan. Saintis yang telah bersusah bawah apa-apa tanggungan yang kini mempunyai peluang untuk membina model baru yang mampan sains perubatan. Pada masa ini, pemahaman undang-undang Kedua Termodinamik, dengan tidak menjadi sebahagian daripada hujah yang seimbang, mempunyai menghalang mana-mana kehidupan sains dikaitkan dengan logik fraktal.

Semasa 1990 institut yang terbesar di dunia teknologi penyelidikan, IEEE di Washington, dicetak semula dua kertas kehidupan sains yang diterbitkan oleh jurnal saintifik terkemuka Itali, Il Nuovo Cimento. Mereka telah dipilih untuk mencetak semula sebagai kira-kira satu penemuan penting dari sastera abad ke-20 *. Penemuan itu adalah bahawa fosil purba makhluk lokan boleh menghantar maklumat yang mengawal pertumbuhan dan perkembangan maklumat biologi optimum melalui berjuta-juta tahun ruang-masa. Hujah timbul bahawa logik yang terlibat adalah logik fraktal, yang, kerana pemahaman yang tidak mencukupi undang-undang kedua termodinamik, muncul untuk menjadi satu konsep yang mustahil pada masa itu.

Yang menarik adalah pemerhatian bahawa arus perdana entropic kematian-sains hanya boleh menjana simulasi biologi diputarbelitkan melalui ruang-masa, menunjukkan bahawa sains moden mungkin kanser. Ia boleh dianggap bahawa model yang bersifat fraktal ruang-masa itu sendiri mungkin diambil kira apabila mencadangkan pemahaman yang lebih mendalam asli mengenai sifat kanser? Fractal simulasi kehidupan sains sekarang mungkin dihasilkan untuk menggambarkan perkembangan evolusi yang sihat kesedaran manusia dan bukan pembangunan kanser yang berkaitan dengan entropic pandangan dunia yang tidak seimbang ini.

Cadangan bahawa hujah geometri entropic kami dari segi perubatan tidak mapan bukan baru. Nobel Laureate dalam Perubatan, Szent-Gyoergyi, kuat berhujah bahawa evolusi kesedaran seimbang kuasa-kuasa entropi sejagat. Kertas bidaah yang tidak diterbitkan Sir Isaac Newton yang terkenal dengan fraktal logik pandangan dunia terhadap alam semesta tidak terbatas, dinyatakan Newton sabitan bahawa falsafah semula jadi yang lebih mendalam wujud untuk mengimbangi huraian entropic alam semesta mekanikal. Prinsip-prinsip fizik mengimbangi Newton adalah orang-orang yang sama yang adalah asas kepada kehidupan sains prinsip kejuruteraan Plato.

Evolusi kesedaran secara langsung dikaitkan dengan evolusi molekul Dr Candace Pert ini emosi, ditemui pada tahun 1972. Proses evolusi dikaitkan dengan molekul meningkatkan kelajuan pergerakan molekul, yang boleh dianggap sebagai satu fenomena yang logik fraktal. Mengiringi evolusi molekul emosi adalah fungsi cecair endokrin penting untuk mengekalkan kesihatan selular. Jika proses evolusi dikaitkan dengan evolusi logik fraktal, maka model yang lebih tepat mengenai fungsi ruang-masa mungkin menjadi perubatan yang penting. Ia boleh menyediakan untuk generasi komputer pertumbuhan dan perkembangan biologi data kanser bebas, yang membawa kepada penemuan eclipsing magnitud penemuan kerang laut yang terkenal di Pusat Sains-Art terhadap undang-undang fizik baru yang mengawal pertumbuhan biologi optimum dan pembangunan melalui ruang-masa.

Geometri Euclid adalah berdasarkan kepada konsep mekanikal tidak bermaya. Ucapan Plato bahawa semuanya geometri termasuk konsep bahawa yang hidup-sistem terhingga wujud untuk mengimbangi fungsi realiti alam sekitar mekanikal. Ini boleh dianggap sebagai pelopor kepada bidang mengimbangi fizik Newton, di mana graviti dan cahaya yang dikaitkan dengan penghantaran evolusi bio-maklumat. The New Renaissance Pengukuran Kemanusiaan Projek di Universiti Florence boleh dianggap telah maju idea-idea seperti supaya bahawa mekanik kuantum nampaknya telah digantikan dengan biologi kuantum, inspirasi arah baru dalam falsafah sains.

Pada Jun 2007, Jilid 5, Issue 2, muka surat 209, sudah NeuroQuantology, rujukan dibuat kepada model di mana Mark Robinson menyampaikan konsep falsafah umum yang unik, menjelaskan penghantaran hidup-maklumat daripada fungsi berubah-ubah ruang-masa. Maklumat sihat, yang boleh didapati kepada proses hidup yang dihasilkan daripada pergerakan ruang-masa dicetak ke struktur realiti hologram universal, melalui kesan kawasan merokok. Perkara yang tidak bernyawa, tidak dapat mengharmonikan dan kemas kini dengan proses hidup-maklumat ini menjadi entropic. Robinson postulat bahawa ia mungkin perlu untuk mempersoalkan sifat asas graviti dan fungsi ruang masa untuk membuka kunci kesihatan yang berkaitan dengan kuasa-kuasa tork yang berkaitan dengan penemuan hidup-sains yang disebutkan di atas yang diterbitkan oleh IEEE pada tahun 1990.

Model Robinson cuba untuk menjelaskan bahawa masalah entropic sains menjana maklumat kanser hidup-sains mungkin larut. Dengan menghubungkan idea Sir Isaac Newton persatuan graviti dengan maklumat kehidupan, dengan kuasa-kuasa tork yang mengawal pertumbuhan biologi optimum dan pembangunan, simulasi perubatan yang berkaitan mungkin dijana serasi dengan penemuan lokan yang dibuat oleh Pusat Penyelidikan Sains-Art. Dia berpendapat bahawa penyelidikan tentang bagaimana kehidupan dipengaruhi oleh kedua-dua kesan tempatan tempatan dan bukan, yang dijalankan oleh penyelidikan tersangkut kuantum Projek Baru Renaissance Florence Universe adalah di pinggir pemotongan teknologi kehidupan manusia mampan.

* Illert, C. 1987, The Fizik Baru Ultrathin elastik Conoids, Il Nuovo Cimento dan Perumusan dan Penyelesaian klasik Masalah Seashell II tiub Tiga Seashell Dimensi Permukaan. Il Nuovo Cimento, 1989 Pusat Sains-Art ... dipilih dari kesusasteraan Dunia untuk mencetak semula dalam Spie Milestone siri, Vol. MS 15, kertas kerja terpilih pada Aktiviti optik semulajadi, muka surat 12-23 dan 24-33, bahagian satu. Kekiralan dan Aktiviti optik, 1990.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar