Kamis, 12 November 2015

Lebih oksigen Is The Best Penyembuhan untuk Sebarang Penyakit!

Lebih oksigen Is The Best Penyembuhan untuk Sebarang Penyakit!

Selepas menangani "Kesederhanaan Mengubati Kanser" dalam artikel saya yang lepas, saya diingatkan bahawa kanser BUKAN MASALAH ... ia adalah salah satu daripada banyak tanda-punca sebenar hampir setiap penyakit - kekurangan oksigen! Bagaimana mudah masalah adalah bahawa untuk menyelesaikan ???? Nah, jika anda hanya memikirkan cara yang terbaik dan paling berkesan dari segi kos untuk badan anda untuk mendapatkan oksigen yang mencukupi, maka SEMUA isu-isu kesihatan anda boleh hilang dalam masa yang singkat ... sampai ke sakit kepala migrain! Ia boleh menjadi hanya yang mudah! Apa yang baik tentang meningkatkan kandungan oksigen badan anda, adalah bahawa ia adalah mudah untuk mencari satu kaedah yang boleh memuatkan pilihan peribadi anda dan / atau bajet!

Juga, dalam artikel yang sama, saya menggariskan beberapa kaedah langsung untuk meletakkan lebih banyak oksigen dalam badan anda secara luaran dan secara ringkas terapi oksigen hiperbarik dan Terapi Ozon. Sudah tentu, jika anda claustrophobic, duduk atau berbaring dalam apa-apa jenis ruang mungkin tidak untuk anda. Walau bagaimanapun, saya juga disenaraikan 35% gred makanan peroksida hidrogen, dan klorin dioksida, kedua-duanya adalah cara dalaman untuk meningkatkan oksigen di dalam sel-sel badan anda tanpa menyelami diri dalam kamar.

Bergantung kepada berapa lama tisu tubuh anda telah kekurangan oksigen, dan sejauh mana kekurangan yang, penawar kanser ANDA akan berjalan selama 4 hari untuk 12 bulan. Sudah tentu, semasa rawatan yang anda pilih untuk mengubati penyakit ini, cara untuk mempercepat pemulihan anda adalah dengan menggunakan sokongan "Komponen Kesihatan yang Baik", iaitu "air yang berkualiti, (mentah) makanan beralkali organik, cahaya matahari, senaman dan rehat".

Jadi, sekarang kita tahu ini maklumat penting dan paling berharga tentang oksigen, ia perlu memudahkan carian anda untuk penawar yang seolah-olah sukar untuk kanser! Saya tahu bahawa maklumat ini akan membantu saya dalam memilih yang paling berkesan penawar kanser semula jadi untuk penyelidikan dan berkongsi di laman web kami. Dari sudut ini ke hadapan, saya akan memberi tumpuan kepada rawatan dan terapi yang meningkatkan aliran oksigen ke tisu sel badan, serta makanan dan herba yang mempunyai keupayaan untuk bukan pembedahan membuang toksik membina-up yang terhasil daripada kekurangan oksigen. Apa-apa lagi hanya menangani gejala dan TIDAK punca penyakit itu sendiri. Malangnya, ia seolah-olah bahawa keseluruhan Industri Perubatan ini telah dipilih untuk merawat hanya simptom, dan bukannya punca penyakit, yang merupakan salah satu tragedi manusia terhebat pada era ini ... terlalu banyak nyawa telah sia-sia.

Soalan sahaja yang tinggal untuk dijawab sekarang ialah ...
"Adakah anda sudah bersedia untuk sembuh dan hidup bebas penyakit Hidup?"

Jika jawapan anda kepada soalan ini adalah "YA", (dan saya tidak boleh bayangkan sesiapa yang mempunyai penyakit yang serius, masih belum siap, kecuali dalam hal orang-orang dengan ego sakit badan-badan yang benar-benar ENJOY perhatian sakit, tidak berdaya dan mangsa beberapa kuasa yang tidak diketahui misteri), maka anda mempunyai beberapa kerja yang perlu dilakukan, bermula SEKARANG!

(1) melakukan kerja rumah anda! Penyelidikan dan memilih kaedah yang terbaik untuk anda untuk digunakan untuk meningkatkan kandungan oksigen dalam badan anda secara berterusan. Oleh yang berterusan, saya maksudkan bahawa walaupun selepas anda sedang sembuh daripada penyakit anda (apa sahaja), yang anda masih mengamalkan tahap penyelenggaraan yang disyorkan rawatan tanpa ada, atau sangat sedikit, gangguan. Ini akan menjadi perlu bagi anda untuk mengekalkan status bebas penyakit.
(2) Cari doktor yang terbaik, atau pengamal di kawasan anda untuk mentadbir oksigen yang dikehendaki atau terapi ozon; ATAU mencari sumber terbaik untuk membeli 35% gred makanan peroksida hidrogen. Saya cadangkan hanya melakukan "Google Search" bagi setiap dan membandingkan harga dan kualiti.

INGAT ... Mendapatkan WELL dan Kekal WELL Tanggungjawab ANDA ... Jangan Drop bola !!!

Sekarang, saya perlu memberitahu anda bahawa walaupun saya tidak menghidap sebarang penyakit, saya akan melakukan kajian peribadi saya untuk menyelesaikan "kekurangan oksigen" saya sendiri, dan saya akan berkongsi penemuan dan pengalaman saya sepanjang jalan, jadi tinggal harap sabar menunggu!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar