Kamis, 12 November 2015

Keajaiban Penyembuhan Of Bach Flower Therapy

Keajaiban Penyembuhan Of Bach Flower Therapy

Selain membawa kemuliaan kepada dunia, bunga telah penyembuhan kemungkinan menggantikan kenangan bawah sedar negatif dan kepercayaan melalui penemuan teknologi yang terkini pati bunga. Sebilangan besar orang telah mencapai keuntungan fizikal, emosi dan rohani yang signifikan dengan penggunaan ini pati bunga. Peningkatan yang luar biasa dalam kesejahteraan emosi dan tahap tenaga telah dicatatkan apabila mereka mula menggunakan pati bunga. Kebaikan dalam perhubungan peribadi dan juga kesan-kesan dramatik pada yang bimbang diperhatikan. Pada tahap fizikal, perubahan termasuk peningkatan dalam selera makan, ciri-ciri dan rasa keseluruhan kesejahteraan.

Bach bunga ubat adalah salah satu alat bantuan yang amat berkesan di bawah terapi pati bunga. Ia adalah alat yang kuat dan peribadi dalam meningkatkan keupayaan semula jadi anda sebagai satu cara untuk melepaskan negatif tingkah laku terakru daripada teras jiwa anda. Negatif yang menghalang anda daripada melihat ke dalam sendiri "sumber tersembunyi" anda kegembiraan, keamanan, kasih sayang dan juga kemakmuran, yang menyimpan kamu daripada sifat sebenar anda dan apa yang anda benar-benar mahu lakukan dalam kehidupan anda.

Bach bunga ubat membantu dalam cara yang dengan membantu anda untuk mempercepatkan proses anda sendiri pembangunan personaliti bersama-sama dengan mendedahkan kuasa kebal dalam anda. Ia sangat disyorkan sebagai bantuan tambahan dengan masa rawatan anda berterusan rawatan di mana-mana bahagian perubatan akibat daripada keupayaan sebagai pemangkin yang merendahkan. Tidak seperti sesetengah ubat-ubatan lain, Bach bunga ubat tidak mempunyai pertindihan hartanah dengan pelbagai kaedah rawatan yang lain. Yang benar adalah, mereka membatalkan halangan dalam keadaan fikiran anda melalui pembasmian negatif tingkah laku.

Menurut laporan dan kajian, terapi bunga Bach mempunyai intipati penyembuhan berikut:

• Membantu anda temui ketenangan fikiran dan acuan sifat semula jadi anda untuk menyesuaikan diri dengan keadaan ini. Dengan cara ini, anda mencapai keamanan semula jadi fikiran teras jiwa anda. Ia juga menggunakan daya tanggapan dan persepsi yang lebih tinggi.

• Menghidupkan harapan dan impian dan matlamat yang diingini dengan memberi satu sinar kelihatan dalaman kejayaan mencapai mereka. Ia melegakan perasaan teras anda, persepsi, rasa takut dan fobia yang menghalang anda daripada mewujudkan kehidupan impian anda dengan cara memperlahankan proses pemikiran negatif atau sikap yang tidak baik.

• Membantu meningkatkan ikatan anda dengan individu-individu dengan melepaskan apa-apa sebab untuk diterbitkan, salah faham atau hubungan rosak dan menetapkan sifat kasih sayang anda. Ia menguruskan apa-apa emosi ekspresif atau tidak sabar dengan tenang dan jelas selama masa berurusan dengan orang lain di seluruh keadaan kritikal.

• Membantu anda mencari dan membawa balik keupayaan semula jadi anda untuk mendapatkan ketenangan dan kegembiraan. Pada masa yang sama, ia menggalakkan anda untuk membuat keputusan yang paling wajar untuk anda dicari keputusan.

Proses yang sangat mudah membuang negatif boleh membuat kesan yang kuat ke atas hidup anda. Pati bunga mempunyai kuasa penyembuhan yang boleh mengubah hidup anda sekitar - daripada yang kecewa dan sakit untuk masa ini yang gembira dan dalam kesihatan yang sempurna. Oleh itu mendedahkan intipati Bach bunga ubat sekarang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar