Kamis, 12 November 2015

Tea Tree Oil dan Sistem Imun Anda

Tea Tree Oil dan Sistem Imun Anda

Sistem imun yang sihat adalah kunci kepada kesihatan yang baik dan minyak pokok teh boleh membantu anda untuk mencapai satu. Apabila anda cuba untuk membina sistem imun anda selepas penyakit sebagai contoh, yang penting adalah untuk melihat badan anda secara menyeluruh dan merawat dengan sewajarnya. Selalunya kita hanya merawat bukan gejala masalah asas. Ini hanya boleh mencapai keputusan separa untuk usaha anda.

Kita hidup dalam dunia yang penuh dengan toksin. Walaupun anda mempunyai diet yang hebat, anda akan bersentuhan dengan racun dalam produk yang anda gunakan untuk membersihkan rumah anda, mencuci pakaianmu apatah lagi mereka yang anda menyedut apabila anda melancong. Menggunakan produk semula jadi seperti minyak pokok teh untuk membersihkan rumah anda akan membantu untuk mengurangkan pendedahan anda kepada bahan kimia. Anda boleh membeli produk pembersihan alternatif yang dihasilkan tanpa bahan kimia beracun dan peluntur. Sila lihat pada produk yang anda gunakan setiap hari dan lihat bagaimana anda boleh mengurangkan pendedahan keluarga anda kepada toksin. Terdapat alternatif yang tersedia, seperti sabun kacang bahan pencuci pakaian.

A hati yang sihat akan membantu untuk mendetoksifikasi badan anda dengan memproses darah dan mengeluarkan racun ini. Jika anda tidak mempunyai hati yang sihat, ia adalah mustahil untuk anda berada dalam kesihatan yang baik, tidak kira berapa banyak usaha anda masukkan ke dalamnya. Masalah dengan hati anda boleh nyata dalam pelbagai cara termasuk ketidakseimbangan hormon. Ia masuk akal oleh itu untuk merawat hati anda dengan baik.

Jangan bebankan ia terutama dengan mengambil alkohol berlebihan atau soda diet terlalu banyak. Makanan yang sarat dengan lemak tidak baik dan gula juga akan memberi kesan buruk. Makan buah-buahan dan sayur-sayuran lebih baik dibasuh akan membantu terutama epal, lobak merah dan ubi bit. Anda boleh cuba menggabungkan ketiga-tiga dalam jus. Minum lebih banyak air juga akan membantu kerana ia akan mengepam toksin keluar dari sistem anda dengan cepat, sebelum mereka mempunyai peluang untuk melakukan lebih banyak kerosakan. Anda juga boleh cuba detox hati sering sekali untuk memberikan bantuan.

Jika anda tertekan di tempat kerja atau dengan kehidupan di rumah anda, mencari jalan untuk mengambil sedikit masa untuk diri sendiri. Anda hanya boleh menyokong keperluan keluarga anda dan rakan-rakan jika anda sihat. Satu cara yang baik untuk memaksa diri anda untuk mengambil sedikit masa saya adalah untuk menempah urutan. Tanya ahli terapi anda untuk memasukkan sedikit minyak pokok teh minyak urut untuk membantu menangani sistem imun anda dengan kesan tekanan dari gaya hidup anda.

Kita semua boleh menjadi terlalu bergantung kepada ubat perkilangan. Pasti, ia mempunyai tempat yang berharga dalam masyarakat tetapi kita semua mungkin mencapai aspirin yang terlalu mudah. Menggunakan minyak pati seperti minyak pokok teh untuk sakit kepala dan sakit-sakit badan lain, kita boleh memperkenalkan semula produk semula jadi ke dalam hidup kita dan cuba untuk mendapatkan semula perasaan kita kira. Belajar bagaimana untuk menjaga badan anda dengan cara semula jadi perlu meningkatkan stamina dan sistem imun anda yang membawa kepada kehidupan yang lebih sihat mudah-mudahan lebih lama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar