Kamis, 12 November 2015

Sinusitis Latihan dan Kehidupan Amalan Penyelesaian

Sinusitis Latihan dan Kehidupan Amalan Penyelesaian

Adakah anda sedang mencari beberapa penyelesaian alternatif untuk resdung? Berikut adalah perkara: anda mungkin tidak perlu untuk pergi ke ahli akupunktur, atau refleksologi, atau mana-mana pengamal perubatan alternatif yang lain. Semua yang anda perlukan adalah beberapa senaman dan amalan hidup sinusitis penyelesaian yang baik! Mereka juga dilengkapi dengan syor masyarakat perubatan.

Dalam Bersenam

Walaupun ia masih tidak menentu mengapa, senaman dikenali untuk meningkatkan sistem imun badan anda. Ini adalah penting jika anda mengalami resdung kerana salah satu punca utama masalah tersebut adalah jangkitan. Badan anda boleh melawan jangkitan jika sistem imun anda dalam keadaan terbaik. Dikatakan bahawa aktiviti fizikal daripada senaman membantu daripada sistem imun dalam banyak cara yang mungkin: membantu tubuh mengusir bakteria dalam paru-paru dan hidung (seperti yang anda bernafas), peningkatan dalam aliran darah yang terhasil daripada melakukan senaman fizikal membolehkan lebih imun sel-sel mengalir ke seluruh tubuh, dan perubahan suhu badan harus mempunyai kesan ke atas bakteria dan ketumbuhan lain.

Latihan ini juga dikenali untuk mengurangkan tekanan dan meningkatkan pengeluaran endorphin dalam badan, kedua-duanya memberi kesan kepada sistem imun.

Bagaimana untuk Bersenam

Idea asas di sini adalah untuk hanya mendapatkan mengepam hati dan darah yang mengalir tetapi tidak overexert diri sendiri. Anda tidak perlu pergi 90 batu sejam hanya untuk mendapatkan keputusan yang baik ... anda hanya perlu out kerja intensiti sederhana yang boleh anda lakukan untuk sekitar 30 minit sehari.

Ia adalah sangat penting juga untuk meregangkan sebelum apa-apa senaman, terutamanya jika anda baru untuk aktiviti. Pastikan anda lentur badan dan regangan dan tahan kumpulan otot utama yang anda akan menggunakan. Menjadi lembut apabila anda meregangkan ... hanya cukup untuk memanaskan badan anda. Tidak lebih regangan atau memegang jawatan-jawatan yang pedih. Secara umumnya, anda mahu mengelakkan kesakitan dalam apa-apa aktiviti ... ia adalah cara badan anda memberitahu anda anda akan terlalu jauh.

Di mana untuk Mula

Jika anda baru untuk bersenam, ia adalah yang terbaik untuk mula perlahan. Cuba melakukan 5 minit aktiviti intensiti sederhana seperti aerobik atau berjalan. Ini adalah besar permulaan mengaktifkan kerana mereka adalah mudah dan anda boleh melakukannya di rumah atau di sekitar kawasan sekitarnya; anda tidak perlu membayar untuk keahlian gim bagi apa-apa daripadanya. Apabila anda menjadi lebih acclimated dengan aktiviti, anda boleh meningkatkan ia, pertama dengan meningkatkan tempoh masa (anda ingin mencapai sekurang-kurangnya 10 minit dan kemudian akhirnya 30 minit atau tiga 10 minit mengaktifkan setiap hari) atau dengan meningkatkan intensiti yang sedikit . Hanya ingat untuk mengekalkan pada kelajuan anda sendiri!

Jika anda sedang mencari lebih banyak idea mengenai senaman sinusitis, cuba berjoging, menari, atau melompat tali. Kedua-duanya adalah lagi mudah untuk dilakukan dan adalah sedikit lebih kuat daripada berjalan kaki hanya kosong. Anda juga boleh berenang tetapi ini memerlukan kolam.

Lain Life Solutions Praktikal

Percaya atau tidak, salah satu penyelesaian yang paling disyorkan untuk masalah resdung adalah air. Penghidratan adalah salah satu daripada aktiviti utama bagi seseorang manusia. Kebanyakan badan kita adalah air! Dengan meminum air yang cukup setiap hari, anda boleh membantu aliran dan lendir cecair saliran badan anda: faktor-faktor utama dalam keadaan sinus.

Mendapat rehat dan tidur yang cukup juga penting. Sistem imun anda memerlukan masa untuk tumbuh semula dan tidak cukup tidur boleh menjadi salah satu sebab mengapa anda mengalami serangan kronik.

Akhir sekali, makan yang betul adalah sumbangan besar untuk sistem imun anda. Jika anda mendapat jumlah yang betul vitamin, mineral dan nutrien daripada makanan anda, anda tidak perlu lagi makanan tambahan. Anda badan berada harus mempunyai semua yang diperlukan untuk memastikan sistem imun anda akan kuat dan bersedia untuk mempertahankan anda terhadap keadaan resdung dan masalah lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar